Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Jeg har tatt av 12!!!!!!! kg på 9 uker Og det har jeg gjort med frokostkonseptet 2 ganger daglig + 4 sunne måltider i tillegg. Jeg kjøpte det da det stod på som værst her inne med negative innlegg og svar fra anonyme. Jeg tenkte at jeg måtte prøve, men hadde ikke helt trua da pga alle innleggene som ødela.. men det har jeg nå Til dere som vil ned i vekt. Dere klarer det dere også uansett hvordan dere velger å gå frem. Ikke la dere påvirke av de som er negative. Herbalife er forresten ikke en kur. Det er en måte å lære seg å spise riktig på da hele opplegget går ut på å gjøre om livsstilen (noe en får hjelp til gratis av selger). Hadde jeg latt meg påvirke av de som sa at dette var tull, ville jeg veid 12 kilo mer i dag. Masse lykke til alle dere som slanker dere. Lett er det ikke, men dere klarer det dere også
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Så flott for deg :-) Det virka overhode ikke for meg desverre. Prøvde det i en mnd og endte med å gå ned mindre en før jeg prøvde det.(da trena jeg like mye som i ukene før og byttet bare ut de to måltidene siden jeg allerede spiste sundt.) Men ble glad i energiteen så den bruker jeg ennå. Men jeg har ihvertfall klart å gå ned 10 cm rundt magen, og snart 8 kg på 3,5 mnd så er veldig fornøyd med det :-)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Så flott du har gått ned 12 kg!! Grattis med det! Etter som jeg kan huske gikk ikke de negative kommentarene på om det virket eller ikke, men mer på at det var en selger for Herbalife her inne som var mer enn ivrig... og snikreklame er ikke noe særlig! Har ingenting i mot at de som bruker diverse produkter anbefaler dem om de er fornøyde, de vil jo ikke ha noen profitt av dette uansett. Ei av jentene som anbefalte kuren var også veldig ivrig på å skulle nevne denne selgerens mailadresse, og det virket litt mistenkelig... At du har hatt stor effekt av Herbalife tror jeg på, for du nevner ingen navn eller mailadresser
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 HI her igjen:) Takk:) Jeg valgte å ikke tro på ryktene om at det var en selger her. Så lenge det ikke kan bevises, liker jeg å ikke ta noe standpunkt til slike anklager. Jeg kjøpte av han alle kjøpte av eller snakka om, og har vært fornøyd med service og produkter, og det er det som teller uansett:) det var dumt at du ikke gikk ned anonym. Jeg fikk beskjed om å spise mer kalorier enn det jeg gjorde og flere måltider, og da gikk jeg plutselig ned i en fei..hehe. Ikke sulta meg i det hele tatt:) Jeg får hvertfall IKKE profitt av å anbefale produkter..hehe.. jeg bruker penger på det, tjener ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå