Gå til innhold

Dere som har mistet i SA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før dere ble gravide igjen og har dere mistet flere ganger. Hadde en SA forrige helg, men er nå nullstilt med tanke på at blødningene er stoppet og hcg ut av kroppen. Jeg merker jeg er både redd og ivrig etter å bli gravid igjen og kommer helt sikkert til å være veldig bekymret... Har en datter på 2 fra før som kom ved første forsøk, ble gravid igjen på 2 forsøk, men mistet da jeg var 6 uker...

Håper noen kan svare meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninna mi ble gravid på første forsøk etter sin SA, og det svskapet endte i en velskapt sønn :)

Skrevet

Jeg ble gravid i andre pp etter MA. Var bekymret når jeg først ble gravid igjen, men tok tidig UL, og etter det forsvant de fleste bekymringene. Hadde da et kjempefint og ukomplisert svangerskap :) Er veldig vanlig å oppleve SA eller MA.

Skrevet

Jeg hadde en MA i høst, ble gravid uten mens i mellom. Sitter nå og er i uke 35+6. Det jeg hørte mange ganger i høst var at det var veldig mange som ble gravide igjen rett etterpå.

Jeg fikk tidlig ul av legen fordi jeg var bekymret for at det bare var hormoner som satt igjen da jeg fikk positiv test igjen, pluss at jeg var utrolig redd for å miste en gang til.

Lykke til med videre prøving :o)

Skrevet

Jeg hoppet over første pp som anbefalt, og ble gravid andre pp som resulterte i en velskapt barn. Er nå snart fødeklar igjen. Ikke mistet flere ganger. Statistisk sett mister du ikke igjen:)

Skrevet

Venninna mi ble gravid på første forsøk etter sin SA, og det svskapet endte i en velskapt sønn :)

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende svar :) Det hjelper faktisk veldig, veldig mye!!! ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...