¤pusi¤ Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 hvordan forholde seg til NAV?? Har ikke sagt til de at eg er gravid..... Må vel sende jobbsøknader for å ikke miste pengene. Blir eg innkalla til intervju, så ser de at eg er gravid og får vel ikke jobben??? Noen med erfaring??
Bøtteknott Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Du søker på lik linje som om du ikke hadde vært gravid. Og får du jobben selvom du sier du er gravid er vel ingenting bedre enn det?? Virker ikke som du var så veldig interessert i å få jobb..? Det er like greit å være ærlig med NAV først som sist, så nav vet hva de skal forholde seg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå