Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har alle de små fått fra like mange? Vi fikk fra "alle" når vi fikk gutten vår, men nå har vi ikke fått fra så mange... Det er en 7 - 8 stykker som ikke har gitt noe til vesla, men som ga til gutten. Flere som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er det samme her også. Rart..

Hvorfor er det sånn?

Skrevet

Ja, samme her, førstemann fikk mye mer oppmerksomhet. Litt sårt i grunnen, men jeg prøver å bare drite i det, det spiller jo i faktisk ingen rolle.

Skrevet

ja, sånn er det her også... skjønner ikke hvorfor, men som sagt ovenfor er det faktisk litt sårt. men prøver å ikke føle for mye på det.

Skrevet

Ja, det var stor forskjell. Fikk over 40 med førstemann og ca 25 med andremann. Men det er helt naturlig. Har gitt gave til førstemannen til andre også, og ikke til andremann. Synes ikke det er noe sårt. Men vi er jo forskjellig :)

Skrevet

Ja det vil jeg tro.

Nå har bare vi fått førstemann, så vi vet ikke ennå, men jeg har mange ganger tenkt at det umulig kan bli like mye oppmerksomhet dersom vi er så heldige å få flere barn.

Vi har fått gaver i fra fjernt&nært, slekt&venner og så enda litt til. Jeg er helt overveldet. Jeg er i allefall innstilt på at et ikke blir like stor "stas" med nr. 2, og skal ikke bli furten eller sår av den grunn.

Det nye lillegullet vil jo ikke merke dette i praksis, og får i tillegg arve mye fint i fra storebror. Så sum summaria så tror jeg nesteman vil besitte enda flere klær og ting&tang enn førstemann.

Skrevet

Ja! Jeg har også merket stoor forskjell!!

Skrevet

JA, og jeg må innrømme at det føles sårt og jeg skjønner ikke hvorfor det skal være slik. Er faktisk glad for å høre at andre også opplever det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...