Gå til innhold

Legetime?


Marius og Jonas!

Anbefalte innlegg

Har dere vært hos legen enda? Jeg bestilte time i går, og fikk time om litt over 2 uker. Føler at jeg liksom ikke er ordentlig gravid før jeg har fått det bekreftet av legen....! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal til legen når jeg er 10 uker på vei. De kan liksom ikke gjøre noe hos legen, tar bare blodprøver og skal fylle ut alle skjemaene. Testene vi tar hjemme er de samme som hos legen, så hvis du har fått positiv test og ikke fått mensen, så er su nok veldig gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bestille meg time til legen på mandag nå til når jeg er 8 uker på vei.. Altså om 4 ukers tid :)

 

Skal også bestille meg tidlig UL til uke 10 ca :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til (veldig) tidlig UL i neste uke, da er jeg 5+3 eller noe sånt. Dette er den første gangen jeg er gravid, og har vært litt problematisk å lage denne, så vil veldig gjerne kikke for å se at det faktisk er noe der, selv om jeg skjønner at det ikke er særlig mye å se så tidlig. Ringte også legen, og fikk time om tre uker, da er jeg ca 8 uker, synes det var litt lenge å vente, derfor jeg bestilte privat ul. =) Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til legen i 9.ende uke, (eller 8+1), slutten av mai. Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke komme til første kontroll før uke 12 jeg.. Prøvene som skulle taes måtte visst taes i uke 12, så fikk time da ( 11+5 )

Er 4+6 nå, så det er jo en stund til... Men, skal på tidlig ul i uke 8+5 da :) og det er mindre enn en mnd til!!! :) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk legetime 2. juni, da er jeg i min 9. uke. Man får vel ikke vite så mye nytt, men litt spennende allikevel. Kanskje det går enda mer opp for en da, at man faktisk er gravid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...