Gå til innhold

Noen som var veldig kvalme sist svangerskap, men ikke nå?


Mamma til 2 (2007 og 2010)

Anbefalte innlegg

Er 5 uker på vei. Skrev i den gamle dagboken min at jeg i uke 6 var så kvalm - 24 timer i døgnet - at jeg knapt klarte å stå oppreist. Var svært kvalm i 5 mnd, så redd for at dette skal skje igjen :-(

 

Bare litt kvalm nå, så kanskje det er en gutt denne gangen. Mener å ha hørt at man blir mest kvalm med jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.

 

Vil bare si at jeg har opplevd det stikk motsatte. Opplevde aldri kvalme i mine tidligere svangerskap, fikk gutter begge gangene, men denne gangen er jeg mye uvel, småkvalm, og mistet all matlyst :S I tillegg veldig trøtt, og det har jeg heller ikke vært plaget med i de andre svangerskapene....

 

Kansje du ikke blir så kvalm denne gangen, krysser fingrene for deg:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kvalm fra positiv test og fram til uke 20 forrige gang. Nå er jeg 5+3, og ikke kvalm i det hele tatt! *bank i bordet!*

Jeg fikk gutt forrige gang, som om forskjellene i mine svangerskap skyldes forskjellige kjønn, så virker teorien stikk motsatt i mitt tilfelle (selv om jeg har hørt det samme som deg...)

 

Håper uansett vi slippe kvalme dette svangerskapet begge to!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spydde ørten ganger dagen/natta og var kjempekvalm hele det første halvåret med første, det startet i uke 7. Det bedret seg en del ved 3.tri., men var likevel småkvalm helt frem til dagen jeg fødte.

Hadde en MA før det, da var jeg også veldig dårlig frem til det ble oppdaget.

 

Nå er jeg bare i uke 5 enda, så har ikke merket noe, men ser det for usannsynlig a jeg ikke skal bli kvalm. Men vi får se! Prøver ihvertfall å kose meg masse nå med å gjøre ting jeg ikke kan klare når/om kvalmen setter inn. Tenker det blir en Tusenfryd tur igjen snarest, vi som kjøpte oss sesongkort og alt!

 

Lykke til dere andre, å ligge hele våren og sommeren med ekstrem svangerskapskvalme er IKKE gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det vanlig at kvalmen begynner? Er bare 4+6 i dag, og har ikke vært nevneverdig kvalm enda, men det kommer kanskje? Har jo helst lyst til å slippe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...