Gå til innhold

Helt utenfor tema: jeg er en "quitter", aaarrggh!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange ting i livet mitt som jeg har lyst å endre på, og en av de største tingene er vekta, men: HVER gang jeg melder meg på et kurs av noe slag, finner ny hobby, melder meg inn på treningsstudio,,,,,,ja så holder det aldri lenge til at det blir noe utav det! Nå har jeg forsøkt alle slags slankekurer, vektklubber etc, og jeg holder aldri mer enn maks 2 uker, uansett hvor positivt jeg er når jeg begynner. Og nå er jeg sint på meg selv og veldig lei meg for at jeg ikke klarer å oppnå noenting her i livet!! Samtidig hater jeg kroppen min mer for hver dag.

Det er vel ikke akkurat noen som kan gi meg en magisk løsning på dette, kanskje det finnes et kurs? Høhøhø, det hadde jeg sikkert aldri klart å gjennomføre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan nok ikke gi deg en magisk løsning nei. kommer nok bare til å si det alle andre sikkert har sagt. om du virkelig vil, må du bare ta deg selv i nakken å få gjort det..... ;)

lykke til:)

Skrevet

hmmmmm...hypnose? hjelper mot mye rart:)

Skrevet

heisann, når jeg leste innlegget ditt kjente jeg meg litt igjen... slik jeg var før... Jeg har slitet med vekten lenge, men etter 8 år med overvekt var det nok. Jeg tok med ei vennine på et kurs som heter easy life, det forandret alt. Det finnes kasnkje en plass nær deg for jeg vet di har det i hele landet. Før det hadde jeg prøvd det meste, men ga opp før resultatene viste... gikk liksom så tregt så jeg ga opp hehe. Men dette kurset varer i 6 md og du lærer hvordan du skal spise og trene. Meg hjalp det veldig og på siste veging hadde jeg tatt av 25 kg på 6 md... har lagt på meg 5 nå etter kursslutt da, men har ikke vært så flink å unnet meg litt mye siden jeg er gravid, men fra mandag er det på'n med trening. Jeg anbefaler dette, gå sammen me noen det gir mer motivasjon også er det god støtte at der er andre i din situasjon... Lykke til, det er bare du som kan forandre på deg selv...

Skrevet

Hei. Jeg har vært overvektig selv. Det som fungerte var varig kostholdendring der jeg tillot en utskeielse hver lørdag, men spiste sunt ellers. Og trening 3 dager i uka. Går også trapper framfor å ta heis når jeg ikke har utstyr, pasient med meg på jobb. Brukte 2år på å komme med på drømmevekta, har nå en BMI på 22, hadde en BMI på 30 da jeg starta.

Skrevet

HI her, tusen takk for svar :) Jeg har prøvd Atkins, Fedon, Nutrilett, Noka, Min Kur, Herbalife osv osv osv.... Men klarer ikke holde meg unna den fordømte sjokoladen!!! Er MYE vanskeligere enn å slutte å røyke! Dessuten blir jeg lei av disse kurene etter kort tid, og ender opp med å fråtse i flere dager i stedet :(

Meldte meg inn på Elixia, og trente en stund, men synes det er vanskelig å komme meg dit! Lillemor vil ikke være i barnepassen, så da må jeg skaffe barnevakt først. Lufter hunden endel, men det blir ikke den store kaloriforbrenningen av DET heller. Sukk....jaja, kanskje jeg skulle prøve meg på Easylife?? Er redd for å "faile", IGJEN. Tror jeg har noe seriøst galt med selvdisiplinen min!

Gjest Pusikatt
Skrevet

Jeg sitter her med 200 gram stratos sjokolade og gnafser i meg, mens jeg leser innlegget ditt og tenker: "helt enig!"

Skrevet

Hvis du har prøvd alt så må du da prøve easylife, det er virkelig tøft di første 2-3 ukene, men etter det går det fint, og du får motivasjon for du ser at kiloene går ned. Dessuten lærer du hvordan du skal spise og det er masse godt du kan spise slik at du ikke får lyst på alt den der nei-maten;) Tror ikke du kommer til å feile me det, man går å veier sej hver uke og da må du liksom bare stå på. Som tidligere nevnt, ta me ei venninne slik at dere kan pushe hverandre litt;)

Skrevet

HI igjen, hehe Pusikatt, det er godt det er fler som meg :) Jeg spiser sjokoladeiiiiiisss, nam !

Easylife, 2-3 første ukene er tøffe? hehehe, jeg varer sikkert ikke så lenge engang, men skal searche litt og se hva det dreier seg om,

Takk for hjelp og støtte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...