Maya&Leah*har født* Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Skal bli såå deilig er 11+2 idag. Tiden har gått utrolig fort! Så gleder meg kjempe masse til å komme over til dere. Virker så koselig her forhold til andre steder der det er veldig mye snakk om SA og MA. Hvor langt er dere idag 9mai da damer? :-)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 SA/ MA er jo en naturlig (desverre) del av første trimester, så er ikke så rart det er snakk om det der. Er nok en del av livet det. Men her er det gudsjelov meget sjeldent det er noe som går galt, så her er det veldig koselig å være. Får mange gode tips og nyttig erfaring. Velkommen inn hit ) Ha en knall helg ) Jeg er 21 + 3 i dag.
gm&linnea Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Det skjønner jeg godt.. synes heller ikke det var så koselig på 1.tri, man blir jo mye bekymret av å lese der. Men heldigvis går det bra for de fleste! Ikke lenge til du kommer inn her da Jeg er btw 23+6 i dag, 115 dager igjen.. Det har gått utrolig fort etter at de 3 første mnd var over
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Det er deilig å komme over til 2. trimester. Føler at man har nådd et slags mål da;) Jeg er 18. uker på vei idag, og jeg synes tiden har gått kjempefort. Det eneste jeg har ventet leeeenge på er Ultralyden den 14. mai
Maya&Leah*har født* Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2009 Koselig å høre at alle har det så fint her ;-) Føler nesten av jeg er over siden jeg er 11+2 idag. Så slenger meg litt inn her! Jeg hadde UL 9+6. Tidlig ul pga har en datter som er født utviklingshemmet og hadde mange missdanelser da hun ble født. Deilig å bli fulgt godt opp Skal på fosterdiagnostikk på RH 19mai. Gleder oss til å se lille nurket igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå