Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Noen som har denne Antilop-stellebord til vegg som er fra ikea? Vurderer og kjøpe denne,fordi vi har så liten plass på badet...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Så nettopp to stk som gir bort dette stellebordet på finn.no (under torget --> gis bort) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17348506 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17387477
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Ok.. Men tenkte mest på om de som har denne er fornøyd?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 Vi har det vegghengte stellebordet fra ikea og jeg er ikke så fornøyd, stelleputen er veldig tynn og det er vanskelig å få vekk flekker dersom man skulle være uheldig å "søle" på det. Så vi må alltid ha en håndduk liggende øverst, noe som er upraktisk! Det går mye håndklær fordi man ofte "søler" både bærsj og salve på håndduken.. Og det er upraktisk i fht det at man ikke kan klappe det sammen da faller jo håndduken ned.. Så til problem nr. to, det er veldig tunkt å få ned. Sitter alt for godt i kanten. Vi har toalettet under stellebordet fordi vi har så lite bad og ofte hvis vi har gjester eller når sønnen vår på 5 år er på toalettet så har ikke de klikket" det skikkelig på plass og da faller det ned i hodet på den som sitter under.. Man må alltid si til folk at de må dytte det hardt inn mot veggen, teit spør du meg. Jeg skjønner at folk gir det gratis bort på Finn.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 Det vart jeg som skrev innlegget over. Tips til hva dere bør se etter: Ved kjøp av vegghengt stellebord bør dere undersøke låsemekanismen på stellebordet, den bør være enkel å åpne og lukke. Slik at man kan både åpne og lukke det med et barn på armen. Med det vi har som er fra Ikea, må man legge fra seg babyen før man kan åpne det. Og stelle puten bør være lett å vaske av (viktig), slik at man ikke er avhengig av at det alltid ligger en håndduk oppå! I tillegg er det best at stellemadrassen er så tykk som mulig.. Det er best når barnet blir større og veier mer, mer behagelig å ligge på.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 Men man legger jo alltid et håndklede eller noe annet babyen kan ligge på oppå stellematten? man legger jo ikke babyen rett ned på stellematten??? Er ikke noe behagelig å ligge med bar rumpe rett ned på et plastikkunderlag, og hygienisk er det heller ikke! Jeg har alltid lagt en hånduk eller gulpeklut eller lignende under babyen når den skal stelles... synes alle andre gjør det også- så skjønner ikke helt hvorfor du synes det er tungvindt-
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #8 Skrevet 10. mai 2009 Vi har dette stellebordet og vi er veldig fornøyd. Det kan godt være at flekker ikke går bort i fra puten men nå bruker vi alltid et håndkle på, så det har aldri kommet noen flekker på den.. Og puten er bra nok i tykkelse for en baby. Og låsen får vi opp med baby på armen.. Har egentlig ingen ting å klage på. ( Kun at det ikke ser så fint ut, men det kan man ikke alltid bry seg så vedlig med når man har liten plass)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2009 #9 Skrevet 10. mai 2009 Dette stellebordet har det mest sannsynlig skjedd noe uheldig med, IKEA har det inne til kvalitetskontoll og det vil ikke komme i salg før de har fullført testene..Det var beskjeden vi fikk når vi spurte etter det, fant det jo på nettet så trodde det var i salg, men dengang ei. Så vi tror vi satser på et annet vegghengt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå