Gå til innhold

Uke 38 og diare


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det andre som har vært plaget med dette? er det normalt? Har termin 27.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 15 og 22.mai og har hatt mykere og av og til diare de siste tre ukene.. Jeg bruker normalt å være plaget med hard mage.. Men desse ukene har jeg gått mye oftere på toalettet, og det er ofte både løst og illeluktende.. Jeg mener å ha lest at dette er et tegn på modningsprosessen.. At modningsprosessen påvirker tarmene til å gjøre innholdet mykere, slik at vi tømmer tarmene slik at avføringen ikke skal "være i veien".. Er egenllig utroligt kor sammensatt og fantastisk kroppen vår er, som gjør alle desse "småoppgavene" for å forberede en fødsel..

 

Jeg tenker dette er et tegn på at du modnes og at kroppen begynner å gjøre seg klar.. Men trenger ikke bety at noe vil skje de nermeste dagene.. Men du er i gang.. =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 28+3 i dag, og har hatt diare opptil 5 ganger om dagen, har også vært en del hard i magen tidligere.. Så jeg ringte sykehuset, og fikk komme dit til en sjekk.. Ettersom det hadde vært så mye og over flere dager.. Men de sa bare at det kunne være normalt nå mot slutten.. Pga hormoner, og at det er kroppens naturlige måte å forberede seg for noen;)

Men jeg fikk da en UL sjekk og alt så bare bra ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok de innvendig ultralyd?? Fikk du vite om du var moden og om livmortappen hadde flatet seg ut?? Noen åpning??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her:-) Men syntes det er helt greit ettersom jeg er plaget med hemoroider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp, samme her. Men jeg blir ofte kvalm også nå, i tillegg til å være løsere i magen.... Noen andre som er mer plaget av kvalme nå på slutten? Jeg er 38+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 38+6. Har hatt løs mage i to uker frem til i går, nå er den plutselig hard og jeg løper på do hele tiden. Er også plaget med kvalme, spesiellt om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 39 uker idag, og har også hatt mye løsere mage nå de siste dagene, også kvalm og føler meg uggen.. hadde kynnere i hele natt, ikke vonde, men idag ikke noe.. har også tenkt at det er kroppen som forbereder seg, helt utrolig så viseligt innrettet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, i går var jeg bra men i dag dårlig igjen.

Men føles tryggere når andre er i samme situasjon, selvom det er litt kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...