Gå til innhold

Er dette normalt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste tre dagene plutselig fått skikkelig vondt iryggen, og menslignende smerter i magen som kommer og går! Disse ryggsmertene kommer over meg i bølger, og går ned i bekkenet og i beina! Har hatt bekkenløsning siden uke 14, så disse smertene er annerledes enn di jeg har hatt til nå...hmmm...er bare uke 31. Er dette vanlige bekkensmerter, eller bør jeg si ifra til jordmor? Trodde det skulle bli bedre i bekkenet mot slutten...:-(

Håper på svar

....fortvilt førstegangsfødene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er tredjegangs... og har hatt kraftige bekkenplager i de to første svangerskapene.. og på meg ble det ikke bedre på slutten altså... bare værre og værre og værre.....

jeg synes det er vanskelig å si hva det kan være på deg.. ting oppleves jo så anderledes for alle....

synes du godt kan ta en telefon til føden og forklare.. i stedenfor å gå å være bekymra altså!!!!

de er flinke på å sortere ut hva som bør sjekkes og hva som ikke er farlig!!!

Skrevet

Enig med 2b@rnsmor-29+jentespire :)

Skrevet

Off, bekkenløsning er ikke noe å spøke med!! Hvis det ikke går over i løpet av dagen ringer jeg tror jeg....men føler meg så pinglete om du skjønner...hehe...bedre enn å være beskyma som du sier!!

Takk for svar!

Skrevet

nei det er ikke godt med bekkenløsning..

men ikke bra å gå å være bekymra heller veit du! bedre å få sjekka opp da!!!! lykke til i dag!

Skrevet

Jeg er i uke 37+4 og bekkenet har denne uka blitt mye værre enn det har vært tidligere, så det er ikke alle som får et bedre bekken på slutten altså!

Ved min første graviditet kom bekkenløsningen først for fullt 7 mnd. på vei og ble heller ikke bedre før ungen var ute.

Men at du har menslignende smerter som kommer og går har nok ingenting med bekkenløsningen å gjøre, så jeg ville tatt en tlf. til jordmor ja.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har fått høre at det er båndene i symfyse beinet som strekker seg, i og med at bekkenet utvider seg for å forberede seg til fødsel...

Symfysebeinet består egentlig av to bein som holdes sammen av ligamenter, og når disse strekkes så kjennes det som smerter.

Hos meg kommer og går disse smertene alt etter hvordan Trulte legger seg. Er 33+5...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...