1881 Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Hun er i mine øyne gift med en falsk mann som hun har 3 barn sammens med. Han har alltid sagt til henne at han ikke får lønn når han er hjemme med syke barn, noe som ikke er tilfelle og det står jo også nedfelt i arbeidsmiljøloven/Hovedavtalen som gjelder for arbeidstakere enten det er i privat eller offentlig virksomhet. Hun har alltid måttet prioritere og være hjemme med syke barn siden han mener at hans jobb er viktigst siden han tjener best. I tillegg har han også fortalt henne at det ikke er noen vits i og være fagorganisert, noe som i seg selv er bare tull. Hadde alle på hans arbeidsplass vært organisert kunne de fått tariffavtale og flere rettigheter. Det som venninne gjør meg mest opprørt er at han lyver til henne og sier hun må være hjemme med sykt barn fordi han ikke fåt betalt for det. Sannheten er jo at han ikke orker være hjemme med syke barn. I tilelgg tvang han henne til abort i fjor og nå som barnet skulle vært 1 år så sliter hun litt med tanker rundt dette, da sier han bare at det var hennes valg!! Blir helt matt av denne mannen og har mest lyst og slå han ned i svime, men jeg må nok bare ta meg sammen siden det ikke er min ektemann. Hadde dere ikke reagert om det var deres venninne som ble behandlet slik av sin ektemann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå