Ketisi Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 Har mest lyst å stenge meg inne i ett skap, og ikke komme ut før fødselen er igang.... Har 15 dager igjen, og frykter eventuell overtid... Er så sur og grinete at jeg vantrivest i mitt eget selskap !! Det stikker og murrer både her og der,( kan ikke skjønne annet enn at jeg snart har full åpning, hadde 3 cm for 14 dager siden) Den berømte proppen er gått. Har knasket hel kanel for å få ting igang, vasket rundt på kjøkkenet og " voldtatt" gubben.... ingenting Det skal sies at jeg var igang for 14 dager siden, men det stoppet.... og etter det har dagene sneglet seg av sted. Husokkupanten min vil ikke ut.......... Måtte bare klage litt !
eplepeple Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Jøss det bare stoppet med 3 cm? trodde ikke det gikk an jeg, men er ganske uerfaren med fødsel da Er så inderlig drittlei jeg også. Bare venter og venter. Tårene sitter løst og jeg blir bare mer og mer sint. Strekkmerkene gjør seg merkbare også....æsj.....nye følelser og smerter i nedre del av kroppen hver dag, men ingen tegn til fødsel. Æsj, Måtte bare klage litt jeg også har hatt et flott svangerskap så har ikke mye å klage på, men nå er jeg stor, tung og vond.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå