Gå til innhold

litt artig me disse kinesiske fødseles kartene da....

Anbefalte innlegg

Skrevet

den som er på bim stemmte på di forrige mine å venter nå baby i januar å den sier nå gutt,noe som kan stemme da..den på babyverden er helt på tur..stemmer ikke me mer enn 1 av barna mine å den viser jente nå da...hehe..skal på ul 22 mai å sjekke om d kan være 2,skal se d er en av hver da :) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor ligger denne kalenderen?

Skrevet

Hmmm.... ingen av kartene stemmer på meg =( Hverken det her på bim eller på babyverden. Det stemmer på eldste og yngste, men i følge kartene så skulle mellom mannen vært jente, men han er da duttebass =)

Skrevet

Det passa med lillegutt. Den sier jeg venter jente, så det blir spennende å se :)

Skrevet

Da blir det gutt på oss:)

Skrevet

Isåfall får jeg en jente til, gjør ikke meg noe:-)

Skrevet

Denne på BIM stemmer ikke på mine 2 første,men babyverden sitt stemmer på dem begge. Stoler mest på den jeg da :-)

Skrevet

Den på BIM stemmer med min første, så får vi vente og se om det stemmer denne gangen og.

Skrevet

Kartet på babyverden stemte sist, da fikk vi gutt. Denne gangen sier det jente. Blir spennende å se. ;)

Kartet på bim sier at gutten vår skulle bli jente, og spår gutt nå. Så ikke godt å vite. ;)

Skrevet

Begge kartene stemte på oss sist, da fikk vi gutt... Denne gangen sier BIM sin kalender gutt igjen, mens babyverden sin sier jente;) Da er det bare å vente og se!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...