mamma til 2 herlige gutter Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 er det normalt og bli mer og mer kvalm for det etter en uke?? Var på ultralyd torsdag etter blødning søndag og ingenting som tilsa at jeg skulle være så langt på vei, så enten har jeg mistet eller ikke kommet så langt,men det er i så fall rart. tok blodprøve torsdag og skal ta igjen mandag. Noen erfaringer? Føler meg skikkelig elendig
soleia Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Hei! Kan ikkje vere noko kjekt å gå og vente på å få vite om du framleis er gravid eller ikkje. Kan nok ikkje gje deg eit klart svar eg heller. Eg har ikkje vorte meir og meir kvalm når eg har hatt sa, for meg har symptoma forsvunne, men har høyrt om dei som har opplevd at symptoma aukar sjølv om fosteret er død. Har og høyrt om mange som er kome kortare på veg enn dei trur når dei er på ul, og ved seinare kontroll viser det seg å vere liv likevel. Er vel ein teori om at det på ein måte går litt i dvale og ikkje utviklar seg så fort som vanleg i starten. I veke 7 skal jo hjertet så vidt ha byrja å slå, så om du ikkje har kome fullt så langt som du trur, så vil det ikkje vere så mykje å sjå på ul enno. Ynskjer deg lykke til, og kryssar fingrane for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå