Gå til innhold

lurer på jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

når de små begynner med trehjulssykkel? vet at det er forskjellig, men når begynte deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var ca 1.5 år når han begynte men tok en stund før han skjønte hvordan man tråkker...

Skrevet

Like før 2-års dagen.

Skrevet

min fikk i fjor sommer, rett før hun ble 2. forsto ikke pedalene.

I år har hun fortsått pedalene, men tror det er for tungt. hvis ikke noen dytter henne sparker hun med bena i steden. Men det kommer seg nok i løpet av sommeren. Hadde sykkelen vært den mest interessante uteleken hadde hun nok greid det fort.

Skrevet

Eldstesnuppa her har aldri hatt trehjulssykkel, men syklet litt på det i barnehagen da hun var rundt to år. Fikk sin egen tohjulssykkel med støttehjul når hun var 2 1/2 og nå er hun 3 1/2 og har begynt å øve seg uten støttehjul...!! (hun har en eldre nabo som sykler uten, så da ville hun og.. jaja, hun får nå prøve seg :))

Skrevet

fikk til 1-årsdagen sin hun her. Skjønte ikke pedalene da så klart og var vel og litt kort. Men det gikk ann å spenne henne fast på setet så vi gikk mange turer og hun koste seg der. Har sykkel med sånn stang å skyve med.

I år har hun skjønt pedalene og klarer å tråkke noen steder, men kan ikke være så lang oppoverbakke:-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...