Gå til innhold

Sex i ammeperioden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere har sex, tar mennene deres på puppene deres i tiden dere ammer?

Jeg forstår at det ikke er så fristene for hverken han eller henne når puppene er proppfulle av melk og lekker de første månedene, men etterhvert når ting stabiliserer seg, er det liksom ikke noe man gjør?

Her er akkurat blitt ungen ett år. Jeg ammer morgen og kveld. Har veldig lite melk nå.Vi har akkurat blitt flinkere til å ha sex igjen,men han kvier seg for å ta på puppene mine, og det synes jeg er dumt, for jeg mener at det er en naturlig del av akten.

Hvordan er det hos dere? Har puppene deres kun en funksjon? Det er i og for seg greit når man ammer, men blir de noen gang interessert i puppene våres igjen?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger tar han på dem andre ganger ikke. Tror han glemmer seg litt når han er veldig kåt. Han syns nok innerst inne at det er litt rart og at det er forbudt område.

Skrevet

For meg var det veldig forbudt når jeg ammet, de var en matstasjon og jeg klarte ikke å blande det inn i noe seksuellt. Ble rett og slett helt galt for meg at han skulle kose med puppene mine når de var for barnets mat.

Han er utrolig opphengt i pupper og selv om han syntes det var vanskelig å holde seg unna spesielt når de i tilegg var så mye større, så følgte han hva jeg syntes var rett.Så han holdt seg unna puppene mine.

Nå ammer jeg ikke lengre så nå kan jeg igjen se de som noe seksuelt.

FOr meg er sperrene det at han tar på dem i ene øyeblikket og så vokner barnet og skal ha mat litt etter. Nei syntes rett og slett det ble ekkelt. Og følte jeg måtte omtrent skrubbe puppene før jeg la til babyn.

Hehe jeg er sikkert litt merkelig men det var nå bare en periode av vårt liv.

Skrevet

Herregud så anstrengt samfunnet vårt er i nåtiden. Blir helt matt over at folk ikke har den åpenheten at kroppen er både noe seksuelt og ikke seksuelt. Før i tiden var alt mye mer naturlig, og sex blandet seg inn i hverdagen uten skyld og skam. Jævla kristendommen blandet skam og seksualitet, og vi klarer ikke komme vekk fra det selvom vi nå vet så mye bedre. Sukk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...