It's all about me Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Mine gikk rett fra småtak til å komme med 1 minutt imellom. Pang sa det, he he he. Men det var igangsatt fødsel.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Det startet med regelmessige kynnere med ca 15-20 min i mellom (hadde sjelden kynnere så skjønte noe var på gang) Dette var tidlig onsdag morgen. I løpet av dagen ble de sterkere og kom oftere, og torsdag morgen klokka 0600 var det 3 min mellom hver ri. Da ringte jeg sykehuset. Klokka 1300 kom lillemor
Babyønske �� Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Hadde 2 minutt i mellom hele fødselsen. Igangsatt, men bare med modningstablett, ikke riestimulerende, så hadde vel riene av meg selv egentlig.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 begynte vel med 10 minutt mellom, og de var levelige. gikk et par timer så ble de ondere og kunne ikke puste meg gjennom, måtte stoppe opp....
Ranveig R Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 Med eldste var det 2 min mellom frå starten av (satt i gang med modningstablett). Med lille var det ca 6 min mellom då eg våkna av det, men det var ikkje spesielt vondt og eg trudde ikkje eg var i fødsel før det var 2 1/2 - 4 min mellom (2t før jenta var ute).
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 det begynte kl 5.30 med 5-7 min mellom riene helt til hun kom kl. 14.03. så her var det ikke mange pauser! riene kom sikkert litt tettere på slutten, men det husker jeg ikke
Raych Skrevet 9. mai 2009 #8 Skrevet 9. mai 2009 Vannet gikk. 10 minutter etter startet riene, og de startet med 2.5 - 3 min mellom dem.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 9. mai 2009 #9 Skrevet 9. mai 2009 Jeg kjente at jeg fikk vondt i ryggen, det kom en ilende smerter i korsryggen og fremover mot magen i navlehøyde. Gikk hjem fra butikken, og riene startet da med ca 2-3min mellom. Så vel hjemme etterhvert var det mellom 1-2min - og innen jeg var kommet i ambulansen var det ikke noen store pauser. JM registrerte den lengste pausen på 45sek - 2timer ute i fødselen. Og slik gikk det i 2.5t til - han var ute 4t og 30min etter første antydning til smerte..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. mai 2009 #10 Skrevet 9. mai 2009 fødselen min startet med at vannet gikk og at jeg fikk pressrier, så kan ikke huske noe mellomrom mellom noe som helst, men det må det ha vært for jeg drakk vann en gang i løpet av de 45 minuttene.
Handy-ⓜⓐⓜⓜⓐ Skrevet 9. mai 2009 #11 Skrevet 9. mai 2009 Jeg er ikke sikker jeg, vannet gikk først og det var missfarget. Så de satte igang ved siden av at jeg hadde litt rier fra før av, så jeg fikk en hel haug med masserier. Tror jeg hadde noe med 6 rier på 10 min elns. Fikk ikke slappet av i det hele tatt, og enda klarte jeg meg fint uten epidural og smertestillende. Det gikk i ett, så jeg fikk ikke med meg hva som skjedde rundt meg engang egentlig. Haha. Gikk fort da, småen var ute på 5 timer så skal ikke klage.
Blå + en i magen Skrevet 10. mai 2009 #12 Skrevet 10. mai 2009 De startet med 10 min mellomrom. Gikk raskt til 6 min mellomrom. Så var det 4 minutter mellom i maaange timer.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. mai 2009 #13 Skrevet 10. mai 2009 Varierte fra 10-15minutt til 2 minutt. De ble aldri helt regelmessige, men gjorde tydeligvis jobben likevel (de som det var lengst mellomrom mellom varte mye lenger (1,5-2 minutt) og var mye vondere enn de som kom ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå