Gå til innhold

Fikk min prins men alt ble ikke som planlagt (litt langt)


vil ha en til=)

Anbefalte innlegg

Termin 22.mai men forrige lørdag gikk vannet mitt!Riene begynte såvidt kl 16 og kl 23 var de regelmessige og ganske intense...ca kl 01 fant jeg ut at jeg ikke i det hele tatt klarte å slappe av mellom riene og ville dra nedover på føden. De sa det bare var å komme og når vi kom dit litt over to hadde jeg 7 cm åpning!!!!jeg hadde jo fryktet at det bare var 2-3 cm og at det ikke var noen vei utenom epidural men dette gikk fort!hurra for lystgass!!!!!!!I LOVE IT!!!!!!litt over kl 05 ble prinsen født og det var pappan som tok imot lille klumpen og la han på brystet mitt!!!!!3350g og 50 cm, 35 cm rundt hodet.Dette var det største øyeblikket i mitt liv!!!!smerte ja men lykke enda mer!!!!!Lillemann pustet dessverre ikke så bra og etter to timer på brystet mitt ble han lagt på intensiven med pustehjelp pga fostervann på lungene....måtte ligge med pustehjelp i noen dager og kunne gå over til kun oksygen. Har hele tiden hatt bedring og fått hatt han på brystet.Vondt å se han slite sånn. Nå er det gulsot som er problemet men litt lysbehandling gjør susen. Nå gjenstår ammetrening så kan vi endelig få reise hjem og begynne å bli kjent!!!!han er verdens fineste selvfølgelig og mor og far er stolte!!!Lykke til dere andre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en herlig fødsel.. Skikelig drømmefødsel.... =o)

 

Håpe Gutten din kommer seg raskt og dere får reise hjem og ose dere.. Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye:)

Håper han kommer seg raskt og at dere snart er hjemme igjen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...