Gå til innhold

nedfall av urinblære

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen er som har hatt nedfall av urinblære ?? Fikk dere operert det??

Jeg har det og syns det er skikkelig ubehagelig.... er singel og, kommer aldri til å la en mann komme nær meg før dette er fiksa!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet flere som har operert for dette, og det er en forholdsvis enkel operasjon:)(jeg hadde praksisperiode på gynekologisk avdeling;))

Skrevet

Åååå da vet du sikkert masse:):)

Opererer de også unge mennesker? eller er det bare meg som sliter med dette og som er ung......?

HI

Skrevet

Det jeg fikk vite den gangen var at flere kunne vært hjulpet tidligere, bare de hadde gått til legen for hjelp:) Mange kvinner, og spesielt litt eldre, tror at de må leve med slike "kvinneplager", for det hører liksom med. Det er helt feil. Men en får jo ikke behandling før en går til legen med det.

Jeg kan ikke SÅ mye om det, men husker da noe:)

Da jeg var der(er noen år siden nå), så ble dette utført med kikkhullskirurgi. Så en slipper arr over hele magen. De kom seg fort på bena igjen:) De aller fleste av dem hadde gått med plagene i mange år. Og det tilsier jo at de i 40-årene var ganske så unge da de fikk problemene med det, kanskje så unge som i starten av 20-årene om det var da de fikk barn. Husker noen av dem sa at de angret på at de ikke hadde tatt det opp med legen tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...