Januarbaby2010 <3 Ailo <3 Skrevet 9. mai 2009 #1 Skrevet 9. mai 2009 GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) 4+2 idag!!!
FrøkenSprøken Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Ååååååå, så heldig du er!!! Gratulerer! Jeg tok også en slik test i morgest, og den var negativ:( Men jeg føler meg jo såååå gravid:( Faen heller! Kjente jeg ble skikkelig skuffa nå! Hadde faktisk troen på at den kom til å bli positiv... Dette blir en dårlig dag. Vi la oss kvart over ett i natt, og guttungen våknet kvart over FIRE! Holdt det gående lenge før han omsider sovnet igjen, men jeg har nesten ikke sovet siden han våknet. Har ligget vedsiden av ham i dobbeltsenga og prøvd å ikke bevege meg. Var skikkelig tissetrengt, men ville vente til jeg skulle stå opp med å gå på do, for skulle jo teste... Og ikke nok med det, men jeg har skole i hele dag, så nå er jeg våken, gitt. Må snart dra. Faen, dette blir en skikkelig dårlig dag!
veldig fødeklar Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Gratulere! tok også en test i dag, en vanlig clear blue, ikke digital, og den var negativ. Hadde egentlig ikke regnet med å bli gravid denne mnd, men sjønner ikke koffer jeg har så mange symptomer... kvalme, økt spyttproduksjon, mensmurringer og tidvis ømme og voksende pupper.... er det bare kroppen min som spiller meg et puss skal tru??? Er litt usikker på om jeg har ikm tirsdag eller onsdag, kan det være at jeg bare tester for tidlig?
attpåklattimagen:-) Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 ForhåpentligvisSnartGravid 4pp: Gratulerer så kjempe mye! Jeg er også i 4pp... Håper å være like heldig som deg;o) Kos dere masse i svangerskapet.....
Januarprinsesse Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 gratulerer så mye ja! jeg har holdt meg hard denne helgen. Jeg er nå tre dager på overtid, så det er håp... tenkte å få kjøpt en test i morgen (rakk ikke innom for å ordne det på fredag hjem fra jobb... og da har jeg forsøkt å holde meg knallhard og opptatt hele helgen!) Håper jeg er like heldig som deg, men tør nesten ikke tro det enda... *krysser fingrene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå