Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Har 4 cm åpning og er helt moden. Fikk beskjed av jordmor å ha sex for å få fart på riene. Nå er en uke gått og går enda med masrier!!! INGEN fødsel på gang her enda vi har sex 2-3 ganger for dag. Og ja jeg ligger med bena til vers og lar tappen bade i sæd som man så fint sier. Farsken da. Kroppen min kan virkelig ikke starte en fødsel. Den har tydligvis dårlige plugger tydligvis.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 jeg tror heller ikke det funker for jeg var jo singel omtrent hele svangerskapet, om man har jo ikke akkurat tilfeldig sex når man er gravid, så det ble ikke mye sæd her i gården og alikevel så fødte jeg på 45 min. hm.. jeg tror gåing funker langt bedre. gå så mye at babyen ikke gidder å være der inne mer
Kjøttpølsa Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Du lurer ikke på om kanskje partneren din dytter ungen inn igjen da?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Hehe, nei, kanskje det er det. Han skremmer rett og slett babyen. Ja der har vi det, nei kanskje jeg må finne meg en trampoline å hoppe på i stedenfor.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har hørt at å spise isbiter; prøve å svelge dem ned mest mulig hele, ja i den grad man klarer da.. Det skal visst få fart på saken! Kjenner ei som har satt i gang fire fødsler på seg selv på denne måten, det er i alle fall helt ufarlig å prøve..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 Isbiter faktisk, ja det skal jeg jammen prøve. Takk for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå