Gå til innhold

Voksing av overlepper. Noen som har prøvd det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil det se rart ut hvis man fjerner håret der? For det er jo liksom normalt å ha det. Og hvordan blir det da det vokser ut igjen? Må an vokse det ofte hvis man først begynner med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vokser overleppa med 1-2mnd mellomrom, sikker gjort det i 10år nå.

Ser ikke rart ut, og ser bedre ut en bart, hehe.

Når det vokser ut igjen er håra som det var fra før, ikke stivt eller noe.

Skrevet

Tusen takk for svar=)

Dette har plaget meg i maange år. Jeg har ikke direkte bart bart, men det er mørkere hår, og da spesielt på siden av overleppa. Og jeg ser det tydelig spesielt i lys. Derfor syntes jeg også det er pinlig å gå til tannlegen. hehe. For da blir det jo eet voldsomt lys retta mot munnen. Jeg har pleid å nappe det verste til nå, men dt er litt for slitsomt.

Jeg fant en salong rett ved her, og de tok 120 for voks av overleppe. Er det dyrt, billig, vanlig pris eller?

Skrevet

For noe kvalmt. Hadde jeg hatt hår der hadde jeg transplantert hele fjøla.

Skrevet

Da får du gjøre det da. For du har nok hår der som alle oss andre.

Skrevet

Hvis jeg hadde vært fra irak hadde jeg ihvertfall gjort det ..hele pakket er menn..

Skrevet

Jeg gjorde det senest i går;) gjør det jevnlig. Jeg har ikke helt mørke hår der, men lange. Noen få mørke blant de lyse er der.

Hårene endrer seg ikke når de kommer igjen.

Skrevet

Jeg gjør det ca 1 gang i uka. Hårene som vokser fram er stive/svarte, akkurat som på leggene.

Skrevet

Du trenger da ikke betale 120 kroner!!! Kjøp ansiktsstrips på HM el.l., funker som bare juling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...