Gå til innhold

treningstudio...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:) nå er det 5 mnd. siden fødsel og har ikke gått ned et fnugg...

jeg har alltid vert stor, men har bestemt meg for å endeli gjøre noe med det.

Men så har det seg slik at hver gang jeg tenker på å komme meg på et treningsenter så grøsser jeg ved tanken på å trene sammen med smellvakre og sporty jenter. Jeg får helt angst av å tenke på det...

Jeg har så forferdeli lyst å ta tak i meg selv og komme i bedre form.

Og det gjør det ikke bedre på selvtilliten da jeg leste et inlegg her forleden om at det var ei som såg ei "feit" dame på treningsenter som spiste rislunsj...

Jeg bare lurer på om alle "store" blir beglodd når de trener? jeg kjente at jeg ble skikkelig lei meg.. og tanken på bryte isen og begynne å trene ble borte...

Jeg er skikkelig redd..det knyter seg i magen..

noen som har noen gode ord til meg som kan gi meg et spart i baken??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor i landet du bor, men du kan jo undersøke om det er ulike typer treningsstudio i nærheten. Skjønner godt at det ikke frister å trene sammen med spenstige og slanke jenter når man føler seg overvektig selv. Selv trener jeg på noe som heter Innersvingen. Du kan jo undersøke om de har et senter i nærheten av deg. Anbefaler deg på det sterkeste å trene der, hvis du har muligheten. Dette er sirkeltrening med apparater, kun for jenter/damer i alle aldre og størrelser. Uansett, det er aldri for sent å begynne å trene. bare bestem deg for at du vil gjøre noe med det, og ikke tenk på hva andre måtte mene eller synes. Tror og håper ikke det er sånn at man blir beglodd om man er overvektig og trener. Synes iallfall det er positivt å se tykke mennesker som trener og ønsker å gjøre noe med vekta og formen!! Lykke til!!!

Skrevet

Jeg jobber på sats og der er det meget få smellvakkre mennesker. de fleste er normale med litt ekstravekt på kroppen. Du har ikke noe og frykte! Alle tenker bare " så bra at hun trener".

Ikke vær redd! Opp og tren!!

Skrevet

Jeg har funnet et treningssenter som det ikke jobber noen på. Jeg kan trener når på døgnet jeg vil, for alle får hver sin nøkkel. Trener ofte tidlig på morgenen, og det er aldri andre mennesker der.

Skrevet

Jeg er ikke av de slankeste selv, men det er mange som er større enn meg på treningssenteret. Jeg har aldri tenkt noe annet enn at det er bra de tar tak i saken og kommer seg på trening!

De fleste er for opptatt med seg selv og egen trening til å gå rundt og tenke så mye på de andre som trener der.

Bare vent, om noen måneder er du en av de slanke damene som trener der, men da må du komme deg over dørstokken først :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...