Amalie82 Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Gikk vannet deres andre gangen, når det ikke gikk første? Da tok de det like før fødselen.
Sofapute Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 dette lurer jeg også på... måtte ta vannet forrige gang. Håper det går av seg selv denne gangen. Men det er vel helst de som er tredjegangs fødende som kan svare på dette? hehe
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 Første gangen gikk vannet under pressriene- andre gangen tok de vannet mitt for å sette meg igang:) så- blir jo ikke helt svar på det du lurte på men:)
Kjærlighet <3 Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 første gang tok de vannet når pressriene begynte, andre gang tok de vannet for å sette meg i gang 13 dager over termin, tredje gang tok de vannet på 7 cm, 15 min senere var jenta født. :-)
Sofapute Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 så med andre ord er det ikke godt å si hva som skjer...hmm...får belage meg på at vannet må tas igjen da kanskje.. håper egentlig at det går av seg selv. synes ikke det var særlig gøy når det måtte bli tatt, men så har jeg jo heller ikke opplevd at vannet går av seg selv heller da. Spennende å føde du!! hehe
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 gikk på sykehuset rett over 1 time etter vi ankom sykehuset.
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 10. mai 2009 #8 Skrevet 10. mai 2009 Vannet gikk første gangen til meg, trodde jeg lå å tisseskvetta ut meg jeg for det kom pø om pø, så er spent på andre gangen nå gitt...
Niva Skrevet 10. mai 2009 #9 Skrevet 10. mai 2009 Nr 1 gikk vannet 3 uker før termin, nr 2 tok de vannet helt på slutten av fødselen to dager over termin. Nr 3 venter jeg fortsatt 11 dager over termin
Mor til 3 søte små:) Skrevet 10. mai 2009 #10 Skrevet 10. mai 2009 Vannet mitt gikk av seg selv med førstemann på sykehuset. Med andremann må jeg ærlig talt innrømme at jeg er litt usikker, men det gikk definitivt ikke hjemme. Mener at de tok vannet på sykehuset for å få fortgang i sakene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå