LillyLilly Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Jeg leiter etter kabelen til Ipoden min, men finner den faen ikke!!! Noen som vet hvor den er?????
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Under et bord! Der fant vi en ipod ladekabel )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Den plassen du leter sist:) Bak bøkene i en bokhylle? I en skuff i stua som du ryddet i full fart en gang det kom beøk? Oppå tørketrommelen Med videokamera kablene? På toppen av ett høyt skap Bak ett skap I en bukselomme på ei bukse du sjelden bruker Med lekene til barna Med andre jeg "ser" ingenting selv, men er god til å lete, da jeg stadig forlegger ting selv. Håper å høre fra deg hvor du fant den henne:) Håper kanskje jeg ga deg noen gode lete forslag:)
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 Tenk deg til hvor og når brukte du kabelen sist, hvor er det sannsynlig at du la kabelen. Kan du ha hatt et ryddetokt i det område hvor den sannsynligvis lå. Hvor gjorde du av de tingene du ryddet? Sånn pleier jeg iallefall å resonere meg frem til ting som er borte. Noe som skjer flere ganger i uka. Er et rotehue, men vet somregel at nederst i den bunka med papirer, ligger det spesielle..... Lykke til.;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå