Gå til innhold

Har dere begynnt å fått mage?


Bare blåbær

Anbefalte innlegg

Og er dere 1.gangs gravide eller har dere barn fra før?

 

Jeg er i uke 16, og har begynnt å fått litt mage. Men foreløbig synes jeg selv det ser ut som litt ekstra flesk... :S

 

men på morgenen når jeg ligger på ryggen, så er det faktisk mage altså. en liten søt bul.

 

Livmor kanten er opp til navlen nå. og fikk legen til å hjelpe meg med å finne den. Hun sa det var normalt at den lå så høyt oppe når jeg var 15 uker på vei.( var 15 uker når var til legen)

:)

 

 

Så er jeg litt nyskjerrig på dere da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 17+6 og har ikke fått mage når jeg står oppreist. Da ser det magen mer feit ut, og ikke gravidaktig ut. er ihvertfall ingen kul som buler ut.

Men denne uken har det kommet en veldig tydelig kul på magen når jeg ligger, særlig på morgen og kveld :) Koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 18 nå og ser gravid ut. Det er så ille at folk har begynt å spørre om jeg er gravid. Skjønner egentlig ikke at folk tørr, men det er flere som ikke vet det som har spurt bare ved å se meg.

Idag sto jeg i singlet og da sa samboeren min "shit.....nå har du blitt tjukk...." Da følte jeg meg skikkelig kul.

 

Føler meg bare feit, men magen begynner å bli ganske fast så er ikke så mye fett.

Jeg er første gangs:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18+2 og har fått ganske stor gravidmage. Tydelig kul :)

Og jeg elsker det, herlig :)

Er førstegangs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 17+4. Har fått mage, men bare "flesk". ser ikke gravid ut, bare litt feit. Treffer jeg noen som ikke kjenner meg og sier at jeg er gravid, blir di overrasket. Di sier at jeg ser ikke gravid ut. Merker best på buksene, di er ikke strammere, men jeg får en liten "bul" (ser ut som flesk som sagt) over buksekanten. Gleder meg til å få den harde kulen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 1.gangs og har hatt kulemage siden jeg var 12 uker egentlig, hehe. Eksploderte da og så roet deg seg litt. Men det synes ganske godt at jeg er gravid, så det er en del som spør.

Men jeg har inntrykk av at jeg har større mage en de fleste andre. Lagt på meg 5 kg og er nå 18 uker, men det meste kom altså for ganske lenge siden;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, ja jeg har en fin og rund kul, ser tydelig at vi skal ha en til, er så koselig å vise den frem, bruker trange topper for å strutte av lykke, jeg ei 16+2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 16+1 og har fått bra med mage.. men hadde litt fra før og da...

venter nr 2. skal sies at sist jeg var gravid var i desemeber 07 men mista, og denne gangen var det 2, men mista den ene.. så kanskje derfor jeg har såpass stor mage nå allerede... men koser meg med det... kjenner masse spark hver dag og det er så herlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...