Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 hvordan hadde dere taklet det hvis dere fine ut at bestevennine deres ligger med eksen uten og sier det til deg? og du føler at hun har valgt han fyren fram for deg. etter dere har vært med hverandre gjennom vondt og godt, hva hadde dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Hvis jeg var over eksen min, så hadde jeg vært glad på deres vegne og ellers gitt meg en god faan!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Bestevenninnen min er faktisk sammen med eksen min og det er ikke noe problem. Kommer jo litt an på hvordan det ble slutt med eksen, og om det er none såre følelser der.. Og i ditt tilfellet skjønner jeg at det har vært litt sårt. Men er du over eksen, så burde det ikke være noe problem.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Ikke akseptabelt her i gården.. Mine veninner hadde aldri gjort det..Er faktisk en uskreven regel det der.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Skjønner ikke helt hva som er problemet med at venninnen skulle bli sammen med eksen. Hvis det er et problem, må det jo være fordi man ikke har kommet over eksen sin, eller at man er redd for at han skal sammenligne eller røpe hemmeligheter om deg. Hvis min eks og min bestevenninne ble så forelska ihverandre, og virkelig ville gjøre noe mer seriøst ut av det, hadde det vært dårlig gjort av meg å hindre det, bare fordi det er en regel som sier at sånn skal det ikke være.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Det hadde jeg virkelig IKKE takklet!!! Venniner skal holde seg unna eksen!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 det takler jeg ikke, men meg og henne har ikke kontakt med hverandre. sånne vennine er ikke til og stole på og er ikke noe god vennine.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 Det som da var bestevenninna mi, som eg jobba med på den tia, var liiikbleik, og kaldsvetta og skjelven ein morgen på jobb...hadde blitt forelska i han eg hadde vært sammen med da..hehehe...hu va så livredd for å fortelle meg at hu va blitt forelska i han (sa det te meg før han da!!) at hu va jo på gråten stakkars... Ikkje at eg brydde meg.. Va ikkje no seriøst forhold me va i så..jaja...dei e gifte og foreldre det ei lita tulle på 8 måneder nå (tar æren ja!) Men så klart!! Halve greia på at dette gjekk så fint va jo at hu fortalte det te meg og spurte om det va greit å fortelle det te han..kordan i all verden sko eg klare å sei nei då da?! Hehe...Gjør meg ingenting..like god kompis med han som med henne nå så Hadde hu gått bak ryggen min derimot.....då hadde nok historien endt på ein heilt aen måte!!!! Og me snakker ikkje om den gode måten...!! Respektløshet er respektløshet uansett hvordan en vrir og vrenge på det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå