ApriIbaby Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Er fødselen i ferd med å starte? Har 2 cm åpning, ble strippet i dag, har spist "fødepizza" i kveld og har forsøkt diverse andre råd, er en uke over termin, og kynneren begynner å bli direkte vonde...... har ikke tatt tiden på dem da... Hva tror dere? starten eller bare "tull"?
Blue Lady ♥ Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Sånn gikk jeg i 1 uke...3 cm åpning,maserier fra slt mellom 5-20 hele døgnet i 1 uke...ingen ting skjedde før jeg fikk hjelp;) men dt er en start...kan anbefale deg klyx på det stadie du er på
mayaya Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 jeij! jeg hadde en sånn natt jeg, for 2,5 uke siden. Dagen etter hadde jeg en sønn til
Gjest Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Jeg ville tatt en paracet. Virker den er det bare tull..... da må du få deg litt søvn. Snart skjer det jo noe uansett og da må du ikke være sliten vet du:)
ApriIbaby Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2009 Ikke så oppløftende altså...tror jeg forsøker en runde i sengahalmen før klyx altså. Høres lite fristende ut...
Blue Lady ♥ Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Det var en liten luring av en jordmor som gav meg klyx da jeg skulle ha sovenatt på sykehuset fordi hun viste fødslen ville starte bare jeg fikk tømt endetarmen....1 time etterpå var fødslen aktiv:)
PAVEEL Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 jeg ble strippa dagen fødselen starta;-) og jeg hadde ikke noespes åpning. krysser fingrene for at det er i gang, men du. slapp av istedet:-) siiiiiiste mulighet!! fødselen kommer uansett når den kommer;-) lykke til. blir spennende å se om blekkis er her i morgen;-)
ApriIbaby Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2009 Skal straks gå til sengs.....tror det fortsatt er på et slikt nivå at jeg muligens sovner.... Kanskje slutter t.o.m. alt når jeg legger meg. Blir noen spennende timer,.
ApriIbaby Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 8. mai 2009 Får vurdere å gå til innkjøp av et i morgen hvis ikke noe har hendt. Ikke akkurat slikt vi har liggende i skapene våre
PAVEEL Skrevet 8. mai 2009 #11 Skrevet 8. mai 2009 haha, og jeg har iallefall vært for lenge oppe;-) er veeeeel meeeeer aprilbaby du ja, enn blekkis;-) prøver å følge med alle preggerser her inne sjø;-)
ApriIbaby Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #12 Skrevet 8. mai 2009 Ja, måtte tenke litt her nå...., Lurte på om du hadde misset at Blekkis hadde født - for henne har jeg fulgt spent den siste tiden også :-)
PAVEEL Skrevet 8. mai 2009 #13 Skrevet 8. mai 2009 haha, den forstår jeg godt;-) til meg dagen jeg ble strippet gikk vannet i 5 tida på morgenen, riene starta for fullt i 13 tida og 13.57 var elida ute;-) og jeg hadde også sånne maserier den dagen, ting er nok i gjære tenker jeg. skal sjekke om du er her i morgen ja:-) lykke til med nært forestående fødsel:-)
Supermamm Skrevet 8. mai 2009 #15 Skrevet 8. mai 2009 Jeg hadde kynnere til og fra hele kvelden, før jeg plutselig oppdaget at det hadde blitt til rier og lille snupp kom på morgenen;) Lykke til, håper det er noe på gang hos deg!
ApriIbaby Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #16 Skrevet 12. mai 2009 Samme skjedde meg.. La meg med kynnere med 17-18 min mellom. Våknet av en kjemperi kl04.45. de komm med 7 minutter mellom og varte i 1 - 1,5 minutt. 5 timer sener var vesla ute :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå