Gjest Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Jeg er i dag 19 uker og 5 dager.I går kveld oppdaget jeg (eller sambo da,hehe..)at det var begynt å komme ut råmelk! "Endelig",hehe..Hadde lurt på når det kom til å skje denne gangen? Når begynte dere å få råmelk?
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Jeg fikk råmelk rundt uke 20 jeg også.. Det bare kom blank væske ut av brystene, spesielt det venstre. Måtte etter det bruke ammeinnlegg for å ikke få lekkasje, både dag og natt. Litt slitsomt å måtte det så tidlig, men samtidig fint å se at kroppen forbereder seg og fungerer!
Artica Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Slik jeg fattet mistanke om at jeg var gravid. Så det kom vel ca da hcg produksjonen ble satt igang.
*toppris* Skrevet 9. mai 2009 #4 Skrevet 9. mai 2009 fikk det så og si med en gang.... men kommer heldigvis ikke av seg selv enda, renner ikke til vanlig... kun evt i dusjen..
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 9. mai 2009 #5 Skrevet 9. mai 2009 jeg begynnte med ammeinnlegg når jeg var 25 uker sist, og nå er jeg 24 uker og har brukt det noen uker.. det rare er at med jenta mi var det høyre puppen som det rant mest av, mens det denne gangen er den venstre;-)) er ikke så mye men nok til at det går gjennom bh'en iløpet av dagen uten innlegg... i mitt tilfelle er det ikke til nytte for noe, da jeg likevel ikke får amme;-(
Artica Skrevet 9. mai 2009 #6 Skrevet 9. mai 2009 Beklager nysgjerrigheten Diamanda, men hvorfor får du ikke amme?
Nummer1 Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 Når eg brukar kvit bh, ser eg eit gult merke der brystvortene er. Ikkje mykje, men eit tydeleg merke. Er det råmelk? Eg har ikkje prøvd å klemma på brysta, for eg har høyrt ein ikkje skal gjera det mtp brystbetennelse. Men eg lekk ikkje slik at noko blir vått. Kva kan det vera om det ikkje er råmelk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå