Gå til innhold

Ultralyd var gøy :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og legen trodde det var en gutt, men kunne ikke si for sikkert ! Man vet vel aldri før den kommer ut. Hehe

Fikk både innvendig og utvendig ultralyd pga at jeg har hatt magesmerter en periode nå. (Derfor jeg fikk ultralyd in the first place). Den hikket og hoppet rundt omkring, veldig spesielt å se på. Babypappaen måtte sette seg ned når vi fikk høre hjertelyden. Det ble litt for mye for han, stakkar. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herlig med UL :) har hatt et par pga trøbbel, men ikke vært på ordinær ennå :) gleder meg som en liten unge! kjenner hun som jobber på fødepol her og jeg har gitt beskjed om at jeg kommer tilbake helt til jeg får vite kjønn ;) sist var det en smal sak å se at det var gutt :) blir spennende!

Skrevet

Ååå, jeg har også ordinær i slutten av denne måneden. Håper såå at vi får bekreftet om det er gutt eller ikke :) Gleder meg til det.

Skrevet

Jeg var også på tidlig ul i påska og fikk vite at det var en gutt. Men var da bare i min 14. uke, og synes det er så rart at de kan se det så tidlig, så gleder meg til ordinær ul som er om 9 dager, og evt. få bekreftet det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...