Gå til innhold

når i forhold til termin TROR dere at dere føder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sist var jeg sikker på at jeg kom til å få før termin siden ganske tidlig i svangerskapet, men sa til snuppa at hun ikke fikk komme før i uke 36.. :P og jaggu startet ikke fødselen når jeg var 35+6, og hun var ute neste dag, 36+0..! hehe..så stemte da..!

også denne gangen er jeg brennsikker på at jeg ikke går til termin, og lurer på om jeg kanskje får ena tidligere denne gangen.. så blir spennende å se..! hehe, hadde vært så typisk om jeg hadde gått på overtid da.. trodde jo det var jente denne gangen også, men det stemte jo ikke...! forsåvidt vekslet jeg mellom jente og gutt sist også da, helt til jeg sa under fødselen at jeg trodde det var en gutt.. DA først visste jeg at: nei, dette stemmer IKKE det er ei jente..! hehe.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he... så spennende da, skulle nesten tro du var synsk jo! :-))

Her har jeg følelsen på at nurket kommer 2 - 3 uker før UL terminen.

Fødte 11 dager før Ul terminen sistgang, og har født før terminen alle dei andre barna også! :-)

Like spennende hver gang dette her! .-)

Skrevet

jeg tror jeg føder til termin eller 1-2 dager +/-

1 mann kom på termin og nr 2 dagern etter termin så........ blir vel i samma løypa..., men mamma gikk overtid med de 2 første og fikk nr 3 på termin, så kan jo håpe at jeg også får litt før med nr 3, vil jo gjerne det, ettersom termin er 01.09 liksom HELE sommeren :s

Skrevet

Helt fra første dag har jeg følt at jeg kommer til å føde før tiden. ikke bare et par dager, men flere uker. Fortalte også dette til jordmor. En uke etterpå fikk jeg påvist GBS, noe som gjør sjangsen enda større for å få før tiden, og kynnerene er ganske sterke. Så nå har innstillingen blitt at jeg teller hver dag hun er der inne istedet for hvor mange dager det er igjen. Livredd for at hun skal bli prematur, men likevel spent på å se om det er et instinkt jeg hadde eller om jeg faktisk kommer til å gå til termin!

Skrevet

har hatt en følelse hele tiden på at det blir et par uker før termin

Skrevet

Jeg tror jeg kommer til å føde rundt 10 dager etter termin. Altså 1 september;)

Skrevet

Føle på meg at eg føde før tiden denne gangen også... Fikk jenta mi 4+1 uker før ul-termin forrige gang.. Denne gangen tror eg at eg komme t å føde ca 3 uker før ul-termin (begge gangene er nok ul-termin feil, eller første gang vet eg at den var feil)

Skrevet

tror det blir ca en uke før denne gangen... gutten min kom 11 dager før... blir spennende å se, da blir det augustbaby:) jeg, pappan og gutten vår har bursdag i september, så blir spennende å se om det blir en september familie eller ikke;)

Skrevet

Med min flaks så tipper jeg at jeg går to uker over.. Hehe.. Neida, har egentlig en følelse på at jeg føder et par uker før termin. Men vil ikke få noen forhåpninger, så jeg belager meg på to uker etter ;)

Skrevet

1uke over termin tipper jeg:) Gikk lenge over forrige gang også:)

Skrevet

Jeg håper og tror jeg føder 2 uker før denne gangen, fødte 4 uker før forrige gang og det er ikke å anbefale.

Skrevet

siste var jeg sikker på å føde før termin, fordi legen sa at han var sikker på at jeg kom til å gjøre det...men ble satt igang 2 dager før termin;-)

denne gangen blir det planlagt ks, og jeg venter på dato i posten!! merkelig følelse å vite hvilken dag det blir fødsel...

Skrevet

UL termin er 16.august, men jeg tror at lillegutt blir født 28.august:)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Håper og tror det blir som sist. 2uker før termin:)

Skrevet

Jeg vil jo egentlig tro hun kommer omtrent akkurat til termin +/- et par dager. De andre kom på termindagen, 3 dager før og 2 dager over, så vesla kommer sikkert tett på termin hun også.

Magefølelsen sier derimot at hun kommer en liten stund før. Ikke lenge før, men kanskje ca 2 uker før? Blir spennende å se :-)

Skrevet

Jeg har UL termin 06.aug, men håper å få på mens termin 30.juli.

Er livredd for å få lenge før, siden jeg har veldig sterke kynnere, og av og til faktisk tror at riene har begynt :(

I tillegg har skjededelen begynt å trekke seg sammen og blitt kortere,

så håper hun ikke kommer altfor tidlig...

Skrevet

Har mens termin 16.august, men UL termin 30.august. Tror jeg kommer til å føde rundt mensterminen. Forrige kom 8 dager før menstermin og 3 uker før ul termin, men håper ikke det blir fullt så tidlig.

Skrevet

Jeg tror ingenting, men har bestemt meg for å ikke gå over til september. Har termin 30. august, så jeg har ikke mye slingringsmonn... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...