eple72 Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Oda har ikke fått mmr vaksinen ennå. jeg utsetter og utsetter det da det har vært så neg. omtale om den Har dere latt barna deres få denne ? oda har fått alle de andre vaksinene men mangler denne da. Hadde satt pris på noen innspill om denne vaksinen.- er så redd for å gjøre noe feil ( på den ene eller andre måten ) er visst litt hønemor?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Heisann Vi har valgt å "utsette" den på ubestemt tid :-) Har lest masse for og imot vaksinen og kom frem til at det som var mest riktig for oss var å avvente den.... Om hun ikke har fått f.eks røde hunder om noen år så vil vi igjen vurdere vaksinen. Viktig at man er klar over riskene man tar med å ikke vaksinere også...ikke et lett valg, men man kan alltid ombestemme seg etterhvert :-) Enn så lenge velger vi å ikke gi henne den...
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Hei, Vi har tatt alle vaksinene vi. Så her i gården har vi ikke tenkt så mye over det. Har ingen råd å gi jeg.
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Vi har også tatt alle vaksinene og skal gjøre det på Mali også. Så jeg har heller ingen gode råd å gi...
Solstråle72 Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 Vi har hittil tatt alle vaksinene, utenom prevenar. Resten av vaksinasjonsprogrammet kommer vi til å vurdere sterkt om vi skal følge!! Vi får se, min samboer er helt imot vaksiner etter å ha lest mye om det.
Bellen^2 Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Vi har tatt alle vaksinene, men vi valgte å utsette prevenar vaksinen da vi var usikre på om vi ønsket å ta den da vi var på 3mnd kontrollen, men vi valgte til slutt å ta den også.
Night 78 - keiser og prins Skrevet 18. juni 2009 #7 Skrevet 18. juni 2009 Vi kommer til å ta alle vaksinene. Tar ikke sjangsen på å la være. Alle reiser jo så mye i dag og drar med seg alle slags rare ting hjem også, selv om man selv ikke er ute på reisefot.
Rødtopp75 og to små Skrevet 22. juni 2009 #8 Skrevet 22. juni 2009 Vi har tatt alle vaksinene, og vil fortsette å gjøre det. Jeg mener det er viktig at flest mulig tar dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå