Juli-babypåvei Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Jeg er i uke 24 nå og begynner å få problemer med at bh'ene mine ikke lenger passer. Er det noen som har erfaringer med å handle amme-bh o.l. Hvor er det greie priser og god kvalitet?
*toppris* Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 jeg har selv allerede gått opp to str, handlet nye bhr på cubus når det va kampanje... vanlige forede pga fryser så lett der og er redd for å få ny betennelse... ang ammebh så ommer det an på bryststr din... jeg handlet på spar kjøp og hm sist gang, kommer itl å gjøre det denne gangen også... var oppe i 75D da.. har man veldig stor byste bør man ha bh som støtter godt med tykke remer.. blir en litt annen prisklasse da, men støtter bedre også... har selv ikke hatt den utfordringen så er ikke sikker på hvor man kan kjøpe det.. men regner med slike litt mer spesialbutikker har da...
Lilli med småtrolla Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Jeg er i uke 26, og har allerede begynt å bruke Amme-bh. De er så gode å gå med, og jeg vil ikke bruke mangen penger på bh-er som ikke passer etter ammingen. Amme-Bh'en fra H&M er kjempebehaglig! Ellers har jeg funnet bahglige truser fra www.barneshoppen.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå