reven37 Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Har slitt med hodepine i lengre tid nå. Legen avfeide det med stress og ga meg resept på 150 stk ibux 600 mg. ( 50 stk om gangen ,- hentes 3 ganger ) I går kveld fikk jeg så kraftig hodepine at jeg hadde problemer med å fokusere og måtte bare legge meg. I hele dag har jeg vært helt rar i hele høyre side. Høyre arm og fot er rar ( vanskelig å forklare ) nummen på en måte. Det stråler nedover foten og prikker under fotbladet og jeg føler jeg må konsentrere meg for å gå normalt. Samme med armen, føler den er helt rar. Var hos fysioterapeuten i dag. Går der pga rygg/bekkenproblemer og hun mente det kunne være stress evt overbelastning i forhold til foten, men forstod ikke hvorfor det gjaldt hele siden inkl armen. Hun mente jeg burde se det an og hvis det ble værre måtte jeg gå til legen. Spørsmålet mitt nå er om jeg bør vente og se det an eller om jeg burde finne ut snarest hva dette kan være. Har slitt med ryggen lenge og det har strålt nedover foten ( ikke lenger ned enn kneet ) men har aldri opplevd noe slik som nå. Noen gode råd
Gifteklar:0)) Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Ikke for å skremme deg(noe jeg sikkert gjør)men det der høres ikke bra ut!Syns du skal ringe lege og få en grundig undersøkelse.
Gifteklar:0)) Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Men når det gjelder stråling nedover foten, kan det være isjas eller noe?
cherry coke Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Tenkte på isjas, men om jeg hadde vært deg hadde jeg kontaktet legevakten.
mamarama og lille banan Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 jeg ville ha ringt legevakta med en gang.
mamarama og lille banan Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 det første jeg tenkte på var (lett) hjerneslag. nervesystemet bør også undersøkes.
reven37 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2009 Har hatt prolaps i ryggen før. En av grunnene til at jeg går til fysio. Da har jeg hatt den strålingen nedover foten. Men det som gjør at jeg er bekymret nå er hodepinen og at det er hele siden ( arm og fot ) og ikke bare foten slik det har vært før.
Slash Skrevet 8. mai 2009 #11 Skrevet 8. mai 2009 Håper du allerede har ringt legevakta! God bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå