gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Samme her... tror det er fordi muskelene blir slappere..(og så har jeg litt spekk på magen) Er kald på hoftene og baken også, selv om jeg ikke fryser..
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Hehe! Måtte jo sjekke nå når dere skrev dette, og ja, jeg er kald på magen. Ikke lagt merke til det før. Haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå