*Rutletutt* Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Litt dum og blond, kanskje...? ;o) Stakkars....
Mille** Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Hahaha......er det mulig!!!? Imponert over hvor dum folk kan være altså! ;oD Men pen var hun, hehe.....får håpe hun kan overleve på bare utseendet, stort annet var det vel ikke å hente der. ;o)
*Rutletutt* Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2009 Nei, hun får nok satse på å leve av utseendet;o) Nei, ikke har de kart og hvorfor hun drar inn Irak, Sør Afrika og Asia skjønner jeg ikke, he he:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå