Sebbelita Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Jeg skal snart en dagstur til Oslo og møtte ei venninne, og tar da med gutten min på 16 mnd. Vet noen om det finnes en ok kafè å besøke, i gangavstand fra sentralstasjonen? Med bra lekerom e.l.? Har noen forslag til hva vi kan finne på den dagen? Det må være i gangsvstand fra sentralstasjonen, da ingen av oss har med bil. På forhånd tusen takk for svar
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Vet ikke av så mange cafeer med lekerom i oslo, det eneste stedet jeg kommer på i farten er faktisk Dolly Dimples ved Stortinget.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Her i oslo er det da mulig å komme seg hvor som helst uten bil, det går trikk,buss og tbane over allt. :-) Vet ingen kafer med lekerom men har dere tenkt og sitte en stund kan dere jo ta turen til child planet, der kan jo gutten leke. eneste kjedelige er at det koster penger for både vvoksen og barn å komme inn. http://www.aktivioslo.no/kunder/childplanet/index.php Den ligger i kort gåavstand til majorstua tbane så dit er det lett å komme. Ellers kan dere jo kjøpe med kaffe og mat og ta turen til lekeparken i frognerparken. Begge mine elsker å være der. Stas med mye barn der og flotte lekestativ. Har ei på 2 som er ellevill når vi er der og ei på 9 som elsker å sitte i vogn eller sandkassa eller vogna og bare se på alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå