skorpionfruen Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Kjedelig å gå heeeele sommern uten å få ta seg et glass rødvin Fikk bare plutselig så sinnsykt lyst på et glass... Jaja får sjenke meg et glass vann istedenfor!
Tidemann Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Er det ingen alkoholfrie rødviner som du kan kose deg med da?jeg har ikke greie påvin,men jeg har savnet en god hansa og ser jo for meg en sommer der jeg ikke kommer til å ta øynene fra et glass kaldt øl:) haha
skorpionfruen Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2009 Hmm kansje det, det har jeg faktisk ikke tenkt på. Skal sjekke det neste gang jeg farter forbi polet.
ifie Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Jeg savner rødvin... Jeg har ingen gode erfaringer med rødvin uten alkohol. Har rådført meg på polet også, men hun jeg snakket med var enig med meg; det blir fort en smak av gjæra saft... :/ Men man er jo forskjellig. Kanskje du liker det!
skorpionfruen Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2009 Tror dere har rett jeg, mener å ha smakt det en gang. Er vel likså greit å bare vente. Får lage meg noen seriøst gode isteer iløpet av sommeren.
Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har så lyst på et iskaldt glass hvitvin at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Og så syns jeg øl lukter helt fantastisk! Når mannen tar seg en øl sitter jeg med nesa oppi flasken og sniffer, hehe... En gang falt jeg for fristelsen og dyppet tunga i ølet, men jeg tror ikke babyen ble full altså! =P
MorStine+jente09 Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 Hva hadde jeg ikke gjort for et iskaldt glass hvitvin nå... Tenke seg til en hel sommer uten muligheten til å sitte ute på terassen en varm sommerkveld med et glass hvitvin i handa og evt. teppe over beina. Aaahhh... *glede seg til neste sommer allerede*
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 Hehe, tenkte på rødvin i dag jeg også...Savne savne... Men øl har jeg ikke problemer med... Liker veldig godt både munkholm og clausthaler,så der er jeg sikret. Jeg er en vinlukter jeg nå...Hvis andre har vin i glasset så ber jeg om å få lukte...Så lukter jeg 4-5 skikkelige magadrag... Da føler jeg at jeg har fått lukte på litt himmel og kan gå tilbake til vannet mitt. Og ja,a alkoholfri rødvin er grusomt. Det har ikke noe med vin å gjøre rett og slett. Skulle ønske de fikk det til,men.... Nix.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå