Gå til innhold

HVEM får årets NYTTÅRSBARN??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 1.januar, og syns det er en veldig morsom dato å ha termin! Blir spennende å se hvilken dato babyen faktisk kommer.. og hvordan nyttårsfeiringen blir.

Noen andre her inne som har termin i dagene rundt nyttårsaften? Skriv deg på denne tråden!

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På en side fikk jeg termindato 1. januar, en annen 7.januar...så jeg kan da skrive meg på kanskje :P

Skrevet

Så koselig da! Var rart at det var en hel uke i forskjell?

Når begynte din siste mens? Min begynte 22.mars, og jeg tar utgangspunkt i en syklus på 30 dager. Da får jeg termin 1.jan, og er i dag 6+3.

Skrevet

Vi har fått dato 30-31 desember:) Gøy og føle med på om det blir mange endringer på kontrollene fremover:)

Skrevet

Jeg såklart;) He he. Å håpe er ihvertfall lov. Har termin 1 januar.

Skrevet

Ja, var litt rart, men den ene tok bare utgangspunkt i 28 dagers syklus. Trodde ikke det hadde så mye å si?

Min begynte 23./24.mars og har kanskje syklus på 35 dager. Men veldig uregelmessig :P

Skrevet

Jeg:P hehe har også termin 1 januar:) så det blir spennende å se:) Både jeg og legen har regnet oss frem til det så, hadde vært en morsom dato å få barn på 01.01.10!! Men sjansen for å treffe akkurat termin er vel ikke kjempe stor;)

Skrevet

Jeg har foreløpig termin 30 desember! Blir spennede å se når h*n kommer!!

Skrevet

Jeg har sannsynligvis termin 1. januar, men det vil jo vise seg hva legen/jordmor mener om det da. Jeg har regnet det ut fra første dag av siste mens hvertfall... Kan bli spennende å se ja! Skulle hatt denne tråden på en eventuell Januar 2010-klubb!;)

Skrevet

Spennende. Jeg har termin 6.januar, så det kan jo bli oss også, men jeg tror ikke det:) Likevel håper jeg virkelig at det blir et 2010 barn og ikke sent i desember 2009! Min første kom 9 dager før termin, men nr2 kom 1 dag etter. Så jeg satser virkelig på å ligge helt stille dagene før nyttår. Vil ikke gjøre noe for at fødselen skal starte 28.12.

Men, kommer babyen så kommer babyen:)

Skrevet

30 desember:D hehe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...