me84 Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Er det tidlig å sovne i 8 tiden på kvelden når de er 2 og en halv mnd?..snuppa gjør d,er stup trøtt da. sover til ca 04.00 ammer og sover igjen til ca 08.00 Jeg synes jo dette er supert,men mange jeg snakker med som har baby på samme alder sovner ikke før 23.00...utover og ammer hver 3 time...
Nea og juniors mamma Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Helt normalt for noen, ikke for andre. Gulljenta vår begynte også å sovne i 19-21 tiden rundt 2 mnd alderen. Nå er hun straks 3 mnd og det har bare fortsatt. Sover til 02 og så til 06-07. Jeg er bare lykkelig for å få litt tid på kvelden. Det som imidlertid er endret, er at om hun ikke sover godt på dagen så er det bare mas og gråting (overtrett) på kvelden før hun sovner, da senest 22. Bare vær glad, det kan ennå endre seg
mayaya Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 min på to uker sovna 21 i går, ammet 3 og 7 og halv 11 i formiddag stod vi opp.
mamman til to gutter Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Mini la seg og sovnet ca samtidig som oss til han var ca3mnd, da sluttet han plutselig å våkne etter den siste luren på kvelden som var ca kl20, så da begynte vi å legge han da. Han har aldri våknet mer enn 1-2ganger om natta for å få mat. Når de er så små, så er det meste normalt, noen sover nesten ikke og noen sover så lenge at man begynner å lure:-) Dere kan jo ikke akkurat tvinge henne til å være våken heller, så bare vær fornøyd med at hun sover så godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå