Gå til innhold

flere med Brio Happy duovogn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt så mye problemer med min, er det bare meg eller hur? FØrst spratt det plutselig noe dingsedangser av bremsene... det viste seg at hele understellet var skeivt... Så fikk jeg nytt, understell altså, i januar, men nå vil vogna bare svinge til venstre når jeg går...

Jeg har bare brukt den siden oktober, og trilla på gatene her i by´n... ikke tatt den ut og inn av bil eller noe... nå må jeg på teite Barnas Hus og klage igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den og vi har bare vært fornøyd. Vi har kompaktunderstellet som fikk stryk i foreldre og barn sin test ca når vi kjøpte den for 2år siden, men vi har ikke hatt problemer i det hele tatt. Det eneste jeg er misfornøyd med, er at den svarte sportsdelen snart er brun, men det er nok fordi den står mye ute i sola i barnehagen fordi min bruker den til å sove i der.

Skrevet

jaja, da får jeg vel gå og klage da... Min er brun, men synes også den er litt skjoldete på kalersjen faktisk. De på Barnas hus sa de hadde hatt en del problemer med de vognene faktisk.. men jeg kjenner andre som er kjempefornøyde...

Skrevet

Jeg har kombi, men de har samme understell som Happy... Jeg har teleskop light-understellet, og har ikke hatt noen problemer med det.

Skrevet

Jeg tror noen bare er uheldige, jeg har to venninner som har hatt samme vogn og hun ene har vært like fornøyd som meg og hun andre har byttet understellet to ganger og hatet vogna hele tiden hun hadde den:-) Gå og klag og ikke føl du er en plagsom kunde, for det er heller de som burde være flaue over at du må få nye deler på reklamasjon to ganger.

Skrevet

det skal jeg:). fullpris er jo faktisk nesten 7000,- kr, den bør jo funke ! men synes bare de er så pussige på butikken her vi bor...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...