all alone Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Hei Jeg er en mann på 30 år. 9 des 08 var min samboer å jeg så heldige til å bli forendre til tvillinger. 12 mars så døde samboeren min,å her sitter jeg alene å lurer på hva jeg skal gjøre med fremtiden min å barnas. Vi hadde et barn vær fra tidligere forhold. Hennes barn bor nå hos besteforeldrene sine, å min datter bor hos sin mor. de er begge her annenhver helg. Nå skal det sies at jeg får god hjelp fra familien. Men det jeg lurer på er om det er flere her inne som er alene med små barn? Føler meg veldig alene med følelser å tanker.
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Kondolerer så mye. Jeg er ikke i nærheten av din situasjon eller dine opplevelser, men historien din gav sterkt inntrykk. Ønsker deg og barna all lykke til i fremtiden.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Hei ! Jeg kan heller ikke sette meg inn i den situasjonen som du er i. Min datter på 9 mistet pappaen sin i fjor, da var hun 8. Jeg vet hvordan det er å miste en som står en så nært... Det går ikke an å sette seg inn i en slik situasjon før man er i den selv. Jeg vet ikke hva jeg skal skrive til deg... Men du kan sende en pm dersom du ønsker det. Trøstende klem fra meg.
Ettervinterkommervår Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Hei ! Jeg kan heller ikke sette meg inn i den situasjonen som du er i. Min datter på 9 mistet pappaen sin i fjor, da var hun 8. Jeg vet hvordan det er å miste en som står en så nært... Det går ikke an å sette seg inn i en slik situasjon før man er i den selv. Jeg vet ikke hva jeg skal skrive til deg... Men du kan sende en pm dersom du ønsker det. Trøstende klem fra meg.
madamim Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 Du er ikkje åleine. Eg er ei jente på 24, mista min sambuar i ei tragisk ulykke i mars i år. Vi hadde ei datter saman, født i oktober 08. Send meg gjerne ein pm.
Baila Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 Hei! Huff! Så trist.. Eg er ikke i samme situasjon som deg, men vett hvordan det er å miste noen som står meg nær. Ønsker deg og dine lykke til videre i livet. Klem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå