jadaneidaså... Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Skal i bryllup i sommer. jeg er 169 cm, ca 60 kg, og har ganske store pupper, så det er finest med v-utringing
* 5 om dagen * Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 vet ikke om det er i den prisklassen du kunne tenke deg,men jeg har sett på reklamen at de har mange fine kjoler på ellos nå... har tenkt å dra dit selv å se etter sommerkjole :-))
jadaneidaså... Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2009 Takk for svar:) Har vært inne på Ellos på nettet, men fant ikke helt det jeg så etter. Selv om jeg forsåvidt ikke helt vet hva jeg ser etter. he he
* 5 om dagen * Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 er ikke noe å se inne på nettet,men bra reklame på tv synes jeg...
jadaneidaså... Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2009 Mia Gundersen sin hadde vært perfekt, men vet ikke hvor og hvordan jeg kan få tak i en sånn!! ler*
Hellinor Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Få sydd deg en på jkdress.com, da ta du mål og får den perfekt. Mange som bestiller seg brudekjoler der også og er kjempefornøyde. Du får nok en selskapskjole med frakt for under 1000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå