Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært gravid så lenge,ca ei mnd, men sannelig jeg har hatt mange av symptomene! dette er andre gang jeg er gravid, og første gang kjente jeg ikke at jeg var gravid før jeg begynte å kaste opp i 3-4 mnd. Ellers var jeg frisk som en fiske hele svangerskapet igjennom.

 

Men denne gangen er det jammen med forskjell! Har hatt mensenmurringer fra dag èn, hjerteklapp, stikkinger i rompa, veldig trøtt, slapp, potte sur, you name it! Spesielt dette med mensenmurringene, jeg kjenner dette hele tiden...

 

flere som har det veldig forskjellig fra første til andre svangerskap? Kjenner dere at det "vokser" der nede? Kjennes nesten sånn ut..!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så langt er det ganske likt. Er 5+4 i dag. Med sønnen min ble jeg spykvalm i uke 7, så venter bare på det nå. Er småuggen av og til, og spesiellt når jeg er sulten.

 

Ellers er det ømme brystvorter, murring, hormoner i ubalanse, ekstremt trøtthet osv.

Skrevet

Hei!

 

Har en del symptomer, men føler meg ikke supergravid likevel. Er 6. gang jeg er gravid, og det har egentlig vært mer eller mindre ulikt hver gang. Denne gangen har jeg følgende symptom:

 

- TRØTT TRØTT TRØTT - vil bare sove og har lite energi

- fryser lett, sliter spesielt med å holde beina varme under dyna

(er helt motsatt til vanlig)

- litt lettere rørt når jeg ser/hører noe trist, kraftige empatiske evner!

- luft i magen

 

Er i dag 6+3 og venter på at kvalmen skal ta meg! Har tidligere hatt mye strekking og stikninger i magen, tunge bryster og mye tissetrang. Det har jeg ikke denne gang.

 

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...