lykkeligogglad:) Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Har kjøpt maltekstrakt i dag som jeg tenkte å ha i grøten - men hvor mye skal jeg gi? Han tar ikke flaske så kan ikke blande det i melka...
Gjest janne37 Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Hei! Eg ga min gutt malt i melka i dag, han hadde ikkje hatt avføring sidan mandag. Dyppa ei teskje i malten, lot det meste renne av og løyste resten opp i 90 ml mme. Ha drakk maks 10 ml av det (var uvant smak med malt i) og 2 t etter var bleia fylt, og då mener eg FYLT! Skal ikkje så mykje til, i kveldsflaska brukte eg en kniv som eg dyppa ca en cm ned i malten og rørte det som då hang fast på kniven ut i melka. Trur det er best å forebygge litt så det ikkje går like lenge til neste bæsjebleie :-) Lykke til!
*En rosa og en blå* Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har også brukt malt to ganger tidligere når snuppa har hatt treg mage. Jeg har blandet ca 1 ts i 250 ml med varmt vann. Hun drakk kanskje 10 ml, og det ble resultat hver gang! Så... du trenger ikke mye!
lykkeligogglad:) Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2009 Ops, jeg blandet 1 ts i grøten i kveld, men han ville ikke spise den, kanskje like bra, høres ut som det var litt i meste laget:)
♠️SparEss♠️ Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Jeg bruker litt sviskemos i grøten. Fyller bleia det også
koseputa Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Jeg vil også anbefale sviskemos, dette har vært veldig effektivt for min sønn:) Enten kjøpe glass eller lage selv.Kjempelett å lage selv, koke opp svisker i en god del vann, ta de kokte sviskene og endel væske i stavmikseren og blande sammen til det er helt most. Gir noen skjeer etter frokostgrøten og har ikke hatt problemer med magen siden, og han elsker det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå