Piri Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Vesla sto og prøvde helgestakk som skulle legges inn da hun plutselig sa: mamma??? Jeg ser ungen er likblek og løper bort til henne. Rakk akkurat å ta henne før hun deisa i gulvet. Ho var borte et par minutter. Måtte vente nesten en time før vi fikk komme til legen fordi de hadde matpause. Hun ble sjekka i huet og ræva for diabetessymptomer men de konkluderte geldigvis med raskt blodtrykksfall. Muligens fordi hun var så stolt og spent der hun sto i sin nye stakk som hun har valgt ut fargene til selv og som hun skulle ha på til 17.mai, at hun ble kortpusta og dermed ikke fikk nok oksygen til hjernen. Håper det var bare det. Hun skal ha konstant tilsyn, drikke mye og få all den is hun ønsker i helga. Så skal det tas nye prøver på mandag. Jeg tror aldri jeg har vært så redd i hele mitt liv som den timen jeg gikk hjemme og venta på å få komme til legen. Noen som har opplevd noe lignende?
*Rutletutt* Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Uff, så utrolig ekkelt:o( Har ingen erfaring med dette - men jeg krysser fingrene for at de finner ut av det.
Gjest Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Jepp! Men mi rakk aldri å si fra, hun bare falt om. Ramlet av husken, ned fra benken i bhg under måltid eller "snublet" på rake vegen. Ble sjekket på både den ene og det andre måten, men de fant aldri noe galt. Til slutt sa de at neste gang skulle vi ringe ambulanse og komme med en gang det skjedde. Fikk papirer hun alltid skulle ha med seg som vi skulle vise frem. Men da var det slutt gitt. Regner med at hun vokste det av seg.
Piri Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2009 Huff....det er jammen ekkelt. eldstejenta mi driver å blir svimmel og noen ganger besvimer om morgenen. Spesielt når hun har mensen. Hun er også sjekke overalt og de finner ikke noe galt. Men jeg passer på å bestandig ha mariekjeks i huset slik at hun kan spise noen av dem med en gang hun står opp, i de periodene det står på. En kopp te med sukker på senga får hun også når hun har mensen. Så jeg burde vel ikke få sånn panikk, men vesla er jo bittelita....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå