Gå til innhold

Datteren min på 3 1/2 er forelsket.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en gutt i bhg. Hun snakker om han nonstop og i dag fikk hun skjelveleppe da hun fortalte at noen hadde vært stygg med han i bhg.

Hun sier hun er forelsket, at de skal gifte seg og nusse, høre på musikk og danse..=)

Heheh...er jo litt søtt da;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er altså det dummeste jeg hører, når det gjelder barn og forelskelse! La barn få være barn da vell!

Skrevet

Hihi, så søt da:)

Skrevet

Nåå...slapp av litt da tusenoster. Hun sier selv at hun er forelsket. Hun vet jo ikke hva det er engang! Hun liker han bare veldig godt da, og har fått seg en god venn. Er ikke det bra da, eller er det og det dummeste du hører?

Skrevet

Du det er myye dummere å høre folk som undervurderer barns følelsesliv! Husker godt min første forelskelse jeg, i nabodamas barnebarn. Det var EKTE følelser og stormende forelskelse fra jeg var 4! Hjertet mitt ble knust da han fortalte at han var sammen med en i klassen da vi startet i 1. klasse. Barn er tenkende, følende vesener de som oss!

Skrevet

Selvfølgelig er hun forelsket! Forelskelse har da ingen alder!

Skrevet

Nei, men at du som mor synes at det er søtt. Fortell henne heller hva det er. Hyggelig at hun har fått en god venn, da. ;)

Skrevet

Ha, ha... Så naive liksom... ;D

Skrevet

Oi, hehe, kommer det nå alt!? (jenta mi er 3)..

Måtte le litt da jeg leste innlegget, hihi, hun er sikkert gossin som kommer og forteller dette ;o)

Skrevet

Så herlig og veslevoksent:-) Følelser starter tidlig for noen. Det er helt sikkert, og jeg har sett det flere ganger. Ikke bry deg om den første kommentaren du, cherry coke. Jeg ble i hvert fall sjarmert bare av å høre om det.

Ps. Jeg var betatt i ei jente da jeg var under 6 år (for mamma og pappa var sammen da) på danskebåten. Mamma fortalte at jeg måtte spise middager med den famlien og at jeg bare satt og så på henne, og holdt henne i hånden. Husker enda hvordan hun så ut. Adoptert fra Korea og lyserosa kjole og musefletter. Husker jeg dagdrømte om henne til langt opp på barneskoletrinnet.

Hun høres veldig søt ut, hun jenta di:-) Sånn du har beskrevet henne her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...