Gå til innhold

Dere som har lagt inn silikon i brystene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en c-cup før, men etter at jeg sluttet å amme andremann, er det liksom bare to vridde sokker igjen, føles det ut som. Lurer på om man må ha brystløft samtidig som man evt legger inn silikon, eller om det holder med å legge inn silikon. Skal ikke ha sånne kjempestore, men en passelig c-cup. Er foreløpig bare på tenkestadiet, men tror kanskje det blir silikon etterhvert, har alltid hatt runde og faste bryster, men nå henger de bare der. Synes sikkert ikke for andre siden bh gjør mye, men jeg ser det jo.. Noen som har erfaring med å legge inn silikon etter ammeslutt? Jeg skal ikke ha flere barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javisst, jeg opererte meg for tre dager siden. Ammet to barn før dette og nå er puppene mine som normale igjen vet du. Sendte avsted mann og barn da jeg behøvde absolutt ro (ingen rydding, løfting e.l.) rett etter operasjonen. Så bestill time iforhold til når du kan få avlastning hjemme er mitt råd. Penger kostet det også, totalt nesten 43.000,-! Jeg hadde silikon som skulle byttes ut. Så det er en dyr hobby (bør vel byttes kanskje 12-15 år+)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...