GĂ„ til innhold

Noen med erfaring med Emmaljunga Cangaroo City vognen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du om denne vognen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt super:-D Har akkurat kjĂžpt den... SĂ„ lett- 9 kg bare..

Skrevet

Har du brukt den med bagdelen eller bare sportsdelen? Noen sier at ungen blir liggende i nedoverbakke liksom?

Skrevet

D har jeg hÞrt ogsÄ. Jeg bruker den til en 2Äring. SÄ jeg skal ikke ha bag. Men har bestilt meg adapter til vogna for jeg skal bruke sittedelen pÄ city jet`en min nÄr jeg vil ha han vendt mot meg. SÄ det blir spennende Ä prÞve om det gÄr. De pÄ tÞffeliten mente at det skulle gÄ helt fint. Men om city bagen blir hellende nedover kan det jo hende at det blir rart med denne sittedelen ogsÄ:-) Men jeg skal prÞve... sÄ fÄr vi se:-D

Du fÄr ikke prÞvd det i en butikk fÞr du kjÞper da? De burde jo gÄ ann. Det er jo ikke sÄ billige sakene. Jeg kjÞpte foresten min cangaroo i strÞmstad og sparte 1600,- SÄ om du har muligheten sÄ lÞnner det seg veldig. Utsalgs prisen er 1000 mindre enn her i norge. SÄ kommer kursen i tillegg.

Lykke til:-D

Skrevet

jeg har denne vogna, og var faktisk mer fornÞyd med bagdelen enn sportsvogna... ingen problem at bagen "heller" litt nedover! (citybag). Men jeg angrer rett og slett pÄ kjÞpet pga sprotsvogndelen. FÞler ikke at ungen sitter godt, og det irriterer meg at det i stedet for slike "hakk" for Ä justere ryggen er snorer som skal strammes. Men nÄr det er sagt, har vogna vÊrt super da vÄr datter ble liggende i ortose i flere mÄneder. Hun fikk faktisk plass Ä ligge i spagaten i denn voga, he he...;)

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...